שתבינו זו החלטה לא פשוטה אבל לפעמים אין ברירה

Posted on Updated on

אנחנו בודקים כבר כמה חודשים אפשרות של רילוקשיין לחו"ל, סוג של הגשמת חלום לנעמה, אני מבין את החלום הגדול שלה לנסות את מזלנו בחו"ל, מבחינתה לכבוש את העולם ואני מעריץ אותה על כך… מצד שני לנתק את הילדים מהמסגרת הרגילה וגם אותנו מהמשפחה זה צעד די מלחיץ איך שלא תסתכלו על זה.. אני מודה שאני הרפתקן בשילוב הססן.. לא בכדי הלכתי ללמוד הוראה… צאיך להיות טיפוס מאוד ספציפי כדי ללמוד את תחום ההוראה..

אנחנו מאוד מאושרים אבל אם היו לנו עוד כמה עשרות אלפי שקלים בחשבון בנק היינו הרבה יותר רגועים, שלושה ילדים קטנים זה לא צחוק, זה דורש פרנסה! ובימים אלו אני חייב להודות ולהתוודות נושא הפרנסה הוא נושא רגיש גם אצלנו… נעמה מרוויחה יפה, גם אני תורם את חלקי הנאה אבל זה עדיין לא מאפשר לנו לחסוך מספיק בשביל לעמוד על הרגליים.

כל סוף חודש מחזיקים אצבעות שלא יצוץ איזה בלת"מ שיאלץ אותנו להכנס לאובר דראפט.. זה לא צחוק… החיים הם יקרים מאוד, אנחנו גם מסוג האנשים שמקפידים על איכות חיים קחו את כל זה ביחד ואז תבינו מדוע אנחנו בכלל שוקלים רילוקשיין למעבר לחו"ל… אנחנו ועוד אלפי ישראלים אם יותר לי לומר..

להשאיר תגובה

