עשו טובה לעצמכם ולמשפחות שלכם

Posted on

אני חייבת לשתף על משהו שמאוד מעסיק אותי בימים האחרונים בגלל שאני לא מפסיק לשמוע על זה בחדות של כמה ימים יש מקרה חדש של טביעה של אנשים בחופים שלנו. אני בילדותי מאוד פחדתי מהים ולא הייתי מתקרב למים בכלל, אם הייתי הולך עם חברים שלי זה היה רק לשבת על החוף ולצפות בהם נכנסים למים, לא סתם זה היה ככה, כשהייתי קטן בת דודה שלי שהיא בגילי כמעט טבעה בגלל מערבולת שהייתה ממש קרובה לחוף. מיותר לציין שלראות דבר כזה ממש עושה טראומה וגורם לך לחשוב פעמיים אם להיכנס למים, אז לי זה ממש גרם לי לרצות להתרחק מהים כמה שיותר, וזה באמת מה שעשיתי…

הטביעות האלה של האנשים בזמן האחרון, ובסוף שבוע הזה שניים טבעו ועוד אחד מול הילדים שלו ואשתו, זה נורא! ממש עצוב לשמוע… אני כרגע התגברתי על זה ואני נכנס למים אבל רק במקומות שיש בהם מצילים, ואני מקווה שכולם יעשו את זה מעכשיו כי חבל על החיים שלכם ועל המשפחות שלכם שצריכות לחוות דבר כזה!

להשאיר תגובה

