איכות הסביבה- לא מילה גסה

Posted on

בשנים האחרונות אני יותר ויותר מודע לנזקים שאנו בני האדם עושים לכדור הארץ בו אנו חיים, ומשתדל כמה שפחות להזיק לסביבה. את כל הבקבוקים שאנחנו קונים אנחנו מפרידים ושולחים חזרה למחזור, כנ"ל גם כל הניירת. אוכל אורגני אנחנו שומרים בנפרד ושותלים בעציצים, תאמינו לי שזה נפלא וגם חוסך כסף לדשן לעציצים. העציצים אומרים לנו תודה.

מקודם חיפשנו באינטרנט ריהוט לחדר הילדים, שהחלטנו לחדש. תפסו אותי בעיקר הדגמים היפים של האוסאין אבל גם הכריעה את הכף העובדה שיש להם חדרי ילדים איכותיים מיוצרים בריאים לסביבה http://www.housein.co.il/  נדיר למצוא בימינו בעלי מקצוע ששמים לב לאיכות הסביבה, רק על זה מגיע להם שאפו!

אני חושב לקחת את הילדים להדרכה בחירייה, אנחנו אומנם מרגילים אותם למחזור מגיל קטן, אבל אני בטוח שנגלה שם עוד דברים שנוכל לעשות כדי לשמר את הכדור היחיד והיפיפה שלנו שהולך ונערם בכמויות זבל לא מתכלה.

להשאיר תגובה

