פונדקאות – גם לזוגות חד מיניים

Posted on

צ'מעו, יש עתיד למדינה הזו! חל מהפך בתחום הפונדקאות בישראל. שרת הבריאות, יעל גרמן, הודיעה כי מעתה גם זוגות חד מיניים יוכלו להתחיל בתהליך בישראל. עד עתה רק זוגות הטרוסקסואליים יכלו לפתוח בהליך פונדקאות בישראל וזוגות הומואים נאלצו לבצע את כל השלבים בחו"ל בעלות גבוהה עד מאוד שכלל גם בעיות בירוקרטיות רבות. כתוב בעיתון שההודעה על השינוי תצא ב-12:30 במסיבת עיתונאים בלשכתה בתל אביב.

אני אישית חושב שזו החלטה מבורכת. אני לא הומו, אני נשוי באושר לנעמה, אך אני מבין גם שהומואים לא בחרו להיות עם נטיותיהם, ושגם להם מגיע לאהוב ולגדל ילדים באהבה. אני די בטוח שזוג הורים מאותו מין שמגדלים ילד בחום ובאהבה עם ערכים של קבלת השונה טובים יותר מהורים מתעללים, נוטשים או סתם לא מפרגנים. אני מאוד שמח על ההחלטה הזו, עוד צעד לקראת מדינה נאורה ומתקדמת שמקבלת את כל אזרחיה כשווים.

להשאיר תגובה

