אולי אלך בעקבות נעמה

Posted on Updated on

אני כבר הרבה זמן מתלבט לגבי המשך הלימודים. אני סך הכל מרוצה מהנחייית קבוצות, אני טוב בזה וחי את זה אבל לפעמים אני מרגיש שבא לי לעבוד במשהו יותר מכניס כלכלית, עם ביקוש. אני רואה את נעמה בעבודה, היא אומנם עובדת קשה אבל היא יש לה סיפוק גדול בעבודה והיא גם מרוויחה לא רע בכלל ואני מאמין שעם הנסיון שלה כל מקום עבודה יחטוף אותה אם היא רק תרצה.

התואר שהיא עשתה הוא לימודי מדעי המחשב וזה מאוד השתלם לה.

היתרון בלימודים האלו הוא שאני תמיד אוכל לשלב את זה עם מה שאני עושה היום במידה ואני לא ארצה לעשות שינוי קריירה קיצוני. יש היום ביקוש מאוד גדול להוראת מדעים, זה תחום נחשב ויכול להיות לו ביקוש גם בבתי ספר, חוגים. הבעיה היא שאני צריכה לבדוק כמה זמן בשבוע אני צריך להקדיש לזה ואיך משלבים לימודים עם ההורות. נכון שאני די גמיש מבחינת העבודה שלי אבל עדיין משתדל להיות גם מאוד נוכח בבית ולעזור עם הילדים כי לנעמה יש מספיק מטלות ועם אני אוסיף גם לימודים אני מפחד שזה יהיה יותר מידי בשבילה. היא מצידה דווקא מאוד מפרגנת לי ותומכת

להשאיר תגובה

