למה לא כל יום שבת?

Posted on

קראתי באינטרנט שהממשלה רוצה לעשות שינוי במבנה השבוע, כלומר אחת לחודש יום ראשון יוכרז כיום מנוחה. אני חושב שבמדובר באחד החוקים הטובים ביותר לאזרחי מדינת ישראל.

אם לומר את אמת אני ל מסוג האנשים ששומרים שבת,גם נעמה וגם אני אוהבים לקחת את הילדים בשבת ולהסתובב, זה לא שלא ניסינו לשמור שבת, הילדים התחרפנו בבית…

אבל מה שתוסף לי את העיניים וצובט לי את הלב בכל שבת מחדש, זה לראות שיש כל כך הרבה עסקים פתוחים, לא מפריע לי שהם פתוחים בשבת כמו שמפריע לי שמדובר באיזה טייקון עסקי שכמובן לא מגיע לעבודה ביום שישי ושבת, אבל הוא מרשה לעצמו להעסיק עובדים בשבת בתת תנאים.

הוריי גידלו אותי והשרישו בי שכל האנשים שווים, בטח ובטח שלא הסכום שמופיע במחשבי הבנק לזכות מישהו ישנו את מעמדו מול אנשים פשוטים בחברה.

לכן אני לא חושב שזה נכון שאותם בעלי עסקים גוזלים את זמן המנוחה העיקרי של העובד הקטן, זה שבקושי מצליח לגמור את החודש ולכן נאלץ לעבוד גם בשבתות כדי לקבל תוספת לשכר עבור אותו יום.

 

הרבה כעסים יש לי על נושא יום החופש, מקווה שהחוק החדש יפתור את כל הבעיות.

להשאיר תגובה

