מחיר לחיים

Posted on Updated on

נעמה שיתפה אותי במשהו שמציק לה. בכל פעם שהיא מגיעה לדבר איתי על נושא חשוב אני נדהם לגלות עד כמה האישה הזאת מכירה אותי, היא יודעת בדיוק איך לפנות אלי ומהם המפתחות שאיתם היא יכולה לנווט את השיחה.

הפעם המפתח בו היא השתמשה היו הילדים, כמובן שאני לא יכול להישאר אדיש לזה..
מבלי ששמנו לב השתמשנו בחלק מהחסכונות שלנו ואפילו משכנו לפעמים מהחסכונות של הילדים.

נעמה אמרה שהחיים מלאיים בהפתעות ואנחנו לא יכולים לדעת מה ילד יום, עד כאן הסכמתי.
תמיד אמרתי לה שהיא יכולה להיות עורכת דין מבריקה, בכל שלב ושלב בשיחה היא מצרפת דוגמאות מכתבות שפורסמו בעיתון ובחדשות, כטיעון לבקשה שתגיע עוד מעט..

בשורה התחתונה – נעמה רצתה שנעשה ביטוח חיים. ככה שאם חס וחלילה יקרה לנו משהו אנחנו נוכל להבטיח את עתידם. מצד אחד אני מאוד מסכים עם זה מהשיקול של לדאוג לילדים.
אך מצד שני זה מאוד מפחיד אותי לעשות את זה, זה מרגיש לי כמו "לפתוח פה לשטן". יש בי תחושה כאילו עם אני אעשה את זה, זה באמת יקרה לנו ונצטרך להשתמש בזה.

היא קבעה להיום פגישת יעוץ עם נציג מאחת החברות שינסה לשכנע אותי גם הוא, בסופו של דבר אני מאמין שאני הלך עם נעמה בנושא הזה, רק כדי שהיא תהא רגועה ומאושרת.

נשארה רק שאלה אחת, מה הוא המחיר לחיים?

להשאיר תגובה

